Jared Halpern - Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#(2021) | IT |
Unityjest zaawansowanym środowiskiem do tworzenia gier. Zapewnia możliwość projektowania grywalnych, świetnie wyglądających i pasjonujących gier. Dzięki temu, że Unity stworzono specjalnie w tym celu, projektant może się skupić na tym, co najważniejsze: na świetnej fabule i emocjonujących zwrotach akcji. Żmudne tworzenie kodu obsługującego podstawowe funkcje interfejsu, postaci czy sceny zostało ograniczone do minimum. Z takimi możliwościami rozpoczęcie pracy z Unity i napisanie pierwszej gry przychodzi naturalnie.
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem dotworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#. Co prawda nie jest to podręcznik programowania w tym języku, jednak dzięki analizie poszczególnych przykładów, a także samodzielnym próbom modyfikowania i rozwijania kodu możesz poprawić również swoje umiejętności programowania w C#, używając go w praktyczny i konkretny sposób.
W książce między innymi:
gruntowne wprowadzenie do pracy w Unity
projektowanie interfejsu użytkownika
budowa postaci i świata gry
tworzenie niezbędnych skryptów, klas, koprocedur
algorytmy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach
Marzysz o grze idealnej? Więc siadaj i programuj!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka udostępniona będzie 12 października 2021 (data wydania w Polsce).
Aby otrzymywać najświeższe komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Książka Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# jest do znalezienia tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" znajdują się wszystkie sklepy, w których można znaleźć ten produkt.
Aby przeglądnąć najnowsze raporty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
W tym celu należy założyć konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" należy wybrać wartość w skali od 1 do 5 i zaakceptować ją kliknięciem.
Premiera książki Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Jared Halpern to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.
Wydawnictwo Helion zaangażowane jest w wydanie książki. Listę książek wydanych przez to wydawnictwo można znaleźć utaj.
Poprawkę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" znajdującej się nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
Komentarze