Jared Halpern - Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#(2021) | IT |
Unityjest zaawansowanym środowiskiem do tworzenia gier. Zapewnia możliwość projektowania grywalnych, świetnie wyglądających i pasjonujących gier. Dzięki temu, że Unity stworzono specjalnie w tym celu, projektant może się skupić na tym, co najważniejsze: na świetnej fabule i emocjonujących zwrotach akcji. Żmudne tworzenie kodu obsługującego podstawowe funkcje interfejsu, postaci czy sceny zostało ograniczone do minimum. Z takimi możliwościami rozpoczęcie pracy z Unity i napisanie pierwszej gry przychodzi naturalnie.
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem dotworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#. Co prawda nie jest to podręcznik programowania w tym języku, jednak dzięki analizie poszczególnych przykładów, a także samodzielnym próbom modyfikowania i rozwijania kodu możesz poprawić również swoje umiejętności programowania w C#, używając go w praktyczny i konkretny sposób.
W książce między innymi:
gruntowne wprowadzenie do pracy w Unity
projektowanie interfejsu użytkownika
budowa postaci i świata gry
tworzenie niezbędnych skryptów, klas, koprocedur
algorytmy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach
Marzysz o grze idealnej? Więc siadaj i programuj!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka zostanie wydana 12 października 2021 (premiera w Polsce).
Aby śledzić bieżące wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
O książce można powiedzieć znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby sprawdzić ile trzeba zapłacić za książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę można zamówić tutaj. Wszystkie sklepy sprzedające ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?".
Nowe wieści znajdują się w kolumnie "Newsy", która umieszczona jest z prawej strony.
Żeby ocenić książkę należy wskazać wartość w pięciopunktowej skali, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
Premiera książki Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Jared Halpern jest autorem książki Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, żeby wyświetlić inne książki przez niego napisane.
Wydawnictwo Helion zaangażowane jest w wydanie książki. Żeby poznać inne książki od tego wydawcy należy kliknąć utaj lub w jego nazwę w polu "Informacje".
Aby tego dokonać należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.
Komentarze