Jacek Ross - LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity(2021) | IT |
Lubisz klocki LEGO?
Kochasz gry komputerowe?
Chcesz połączyć te dwie pasje?
Naucz się tworzyć porywające gry w środowisku LEGO(R) Microgame!
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.
Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!
Instalacja niezbędnego oprogramowania
Podstawy obsługi Unity i LEGO(R) Microgame
Tworzenie scen i zarządzanie obiektami
Zastosowanie klocków specjalnych
Publikacja gry w serwisie Unity Play
Nieważne, ile masz lat - ważne, czy chcesz się dobrze bawić!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka ukaże się 26 października 2021 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić najświeższe wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.
Książkę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Książkę można dostać tutaj. Więcej można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.
W celu przeglądania świeżych newsów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby tego dokonać należy wskazać należytą ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Jacek Ross jest twórcą książki LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały napisane przez tego autora należy kliknąć utaj albo przejść do pola "Informacje" i kliknąć w nazwisko pisarza.
Wydawnictwo Helion sprawuje nadzór nad wydaniem książki. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy innych książek od tego wydawcy. Z funkcji tej można również skorzystać udając się do pola "Informacje" i klikając w nazwę wydawnictwa.
Korektę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" dostępnej nad polem "Informacje". Zgłaszać można między innymi nieaktualne daty, zmiany opisów, zwiastunów, okładek i plakatów.
Komentarze