Jacek Ross - LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity(2021) | IT |
Lubisz klocki LEGO?
Kochasz gry komputerowe?
Chcesz połączyć te dwie pasje?
Naucz się tworzyć porywające gry w środowisku LEGO(R) Microgame!
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.
Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!
Instalacja niezbędnego oprogramowania
Podstawy obsługi Unity i LEGO(R) Microgame
Tworzenie scen i zarządzanie obiektami
Zastosowanie klocków specjalnych
Publikacja gry w serwisie Unity Play
Nieważne, ile masz lat - ważne, czy chcesz się dobrze bawić!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity zostanie wydana 26 października 2021 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić najświeższe komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach zostaną wysłane na e-mail oraz pojawią się na stronie "Aktualności".
Można to zrobić klikając przycisk "Lubię to!" lub ysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje umieszczone są na pasku w górnej części strony.
Żeby sprawdzić ile należy odłożyć na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książka jest do zamówienia tutaj. Wszystkie sklepy można znaleźć na liście "Gdzie kupić?" usytuowanej po prawej stronie.
Aby sprawdzić nowe komunikaty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Aby to zrobić trzeba wybrać ocenę, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Jacek Ross jest autorem książki. W celu wyświetlenia listy utworów tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.
Książka ma zostać wydana przez Helion. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały wydane przez tę firmę należy kliknąć w en odnośnik albo udać się do pola "Informacje" i kliknąć w nazwę wydawnictwa.
W tym celu należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę" dostępny nad polem "Informacje". Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
Komentarze