poniedziałek, 26 października

(2018)

J. Richard Gott - Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata

czwartek
27.09.2018

J. Richard Gott był jednym z pierwszych kosmologów, którzy sugerowali, że Wszechświat przypomina strukturą gąbkę, złożoną z gromad galaktyk, połączonych za pomocą galaktycznych włókien – łańcuchów galaktyk o długości miliardów lat świetlnych. Analogicznie, puste obszary są połączone tunelami o niskiej gęstości materii. W swojej książce uczony zdaje relację z odkryć, które doprowadziły nas do zrozumienia, jak wygląda Wszechświat w największej skali.

"Kosmiczna pajęczyna" to opowieść o tym, jak nieoczekiwane powiązania mogą prowadzić do nowych pomysłów i o tym, jak symulacje komputerowe w połączeniu z szeroko zakrojonymi teleskopowymi przeglądami nieba zmieniły nasze rozumienie Wszechświata, w którym mieszkamy.

Na kiedy planowana jest premiera książki Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata?

Książka Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata ma zadebiutować 27 września 2018 (data premiery w Polsce). Aby sprawdzić inne daty należy kliknąć w odpowiednią flagę. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

W jaki sposób mogę śledzić wiadomości o premierze?

Aby śledzić aktualne raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę wspomnieć o książce znajomym. W jaki sposób mogę to uczynić?

Można tego dokonać klikając przycisk "Lubię to!" lub ysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje umieszczone są na pasku w górnej części strony.

Jaka jest cena książki Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata?

Aby sprawdzić ile trzeba zapłacić za książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę nabyć książkę Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata. W którym sklepie jest dostępny do znalezienia ten produkt?

Książka Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata jest do kupienia tutaj. Wszystkie sklepy sprzedające ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?".

W którym miejscu mogę zobaczyć świeże newsy dotyczące książki?

W celu sprawdzenia świeżych raportów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Jak mogę przyporządkować notę dla tej książki?

Aby to zrobić należy wyznaczyć odpowiednią ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.

Jaką metodą skalkulowana została nota książki?

Premiera książki Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto tworzy tę książkę?

Twórcą książki jest J. Richard Gott. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy pozostałych książek od tego autora. Z funkcji tej można również skorzystać przechodząc do pola "Informacje" i klikając w nazwisko pisarza.

Który wydawca zaangażowany jest w wydanie tej książki?

Książka została wydana przez firmę Prószyński Media. W celu wyświetlenia listy książek tego wydawcy kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.

Zaobserwowałem na tej stronie błędne informacje. W jaki sposób mogę zgłosić poprawkę?

Aby to zrobić należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.

Kiedy premiera J. Richard Gott - Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata? Kiedy wychodzi J. Richard Gott - Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata?
Data wydania książki zaplanowana została na 27.09.2018. Nowa książka J. Richard Gott z 2018 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2018 roku.

Nowa książka J. Richard Gott - Kosmiczna pajęczyna. Tajemnicza struktura Wszechświata data premiery