
Igor Gałązkiewicz - Art Branding(2016) | Biznes |


"Art Branding" to podróż po świecie marketingu i sztuki. Opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki z biegłością potrafią otaczać się woalem wartości, które daje sztuka i jak sztuka z mimetyczną precyzją uczy się posługiwać marketingowym instrumentarium.
"Art Branding" to zarówno przegląd portfolio koncepcji, gdzie artysta staje się marką, a limitowana edycja jest figurą retoryczną w komunikacji. Jest również eskapadą po korporacyjnych kolekcjach sztuki, muzeach i artystycznych galeriach marek. Zbiorem spostrzeżeń i przeanalizowanych refleksji o artystycznych programach, czasowych przestrzeniach w mieście i najważniejszych artystycznych wydarzeniach, gdzie marki polerują swój wizerunek w artystycznym otoczeniu. To również ekspozycja strategii komunikacyjnych ze sztuką w roli głównej lub przynajmniej charakterystycznej.

Książka ukaże się 6 grudnia 2016 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać najświeższe komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
O książce można powiedzieć znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby zobaczyć jaka jest cena książki kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Art Branding jest do znalezienia tutaj. Produkt można znaleźć w sklepach znajdujących się w zakładce "Gdzie kupić?".
Aby sprawdzić świeże raporty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Żeby tego dokonać należy zaznaczyć należytą ocenę, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Art Branding nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem jest Igor Gałązkiewicz. W celu wyświetlenia listy książek tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.
Wydawnictwo Słowa i Myśli dba o wydanie książki. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.
Problem ten można zgłosić klikając tutaj. Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
6 grudnia 2016, wtorek
Komentarze