niedziela, 6 października

Oznaczenie treści
 

Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

(2015)
Poradniki

Obserwuj premierę
Ocena:


Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Data premiery

czwartek
05.11.2015
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Poradniki
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
Jak zoptymalizować swój profil?
Jak nakarmić Postowego Potwora?
Jak udoskonalić posty?
Jak odpowiadać na komentarze?
Jak zintegrować media społecznościowe z blogami?
Jak zgromadzić więcej czytelników?
Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo?
Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo?
Jak poprowadzić czat na Twitterze?
Jak nie wyjść na dyletanta?
Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach?
Jak złożyć wszystko w całość?
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!



Tworzenie nowej recenzji


Ocena:

Zalety:
Wady:





Oznaczenie treści
Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych? Kiedy wychodzi Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych?
Data wydania książki zaplanowana została na 05.11.2015. Nowa książka Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick z 2015 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2015 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 5 listopada 2015, czwartek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie