
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych(2015) | Poradniki |


123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
Jak zoptymalizować swój profil?
Jak nakarmić Postowego Potwora?
Jak udoskonalić posty?
Jak odpowiadać na komentarze?
Jak zintegrować media społecznościowe z blogami?
Jak zgromadzić więcej czytelników?
Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo?
Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo?
Jak poprowadzić czat na Twitterze?
Jak nie wyjść na dyletanta?
Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach?
Jak złożyć wszystko w całość?
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!

Książka Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych pojawi się 5 listopada 2015 (data wydania w Polsce).
Aby dostawać aktualne raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Informacje o zmianach zostaną wysłane na podany adres e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Cena książki jest do znalezienia tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książka Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych jest do znalezienia tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.
W celu przeczytania świeżych newsów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Żeby to zrobić należy wybrać ocenę, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.
Premiera książki Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick jest twórcą książki. Resztę książek napisanych przez tego autora można znaleźć utaj lub kliknąć w jego nazwisko znajdujące się w polu "Informacje".
Za wydanie książki odpowiedzialna jest firma Helion. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć utaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".
Żeby zgłosić korektę należy uzupełnić formularz znajdujący się tutaj. Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.
5 listopada 2015, czwartek
Komentarze