Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych(2015) | Poradniki |
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.
Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.
Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
Jak zoptymalizować swój profil?
Jak nakarmić Postowego Potwora?
Jak udoskonalić posty?
Jak odpowiadać na komentarze?
Jak zintegrować media społecznościowe z blogami?
Jak zgromadzić więcej czytelników?
Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo?
Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo?
Jak poprowadzić czat na Twitterze?
Jak nie wyjść na dyletanta?
Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach?
Jak złożyć wszystko w całość?
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!
Książka Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych udostępniona będzie 5 listopada 2015 (data wydania w Polsce).
Aby śledzić najnowsze informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".
Premierę można zasugerować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu zobaczenia ile trzeba odłożyć na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych jest do zakupu tutaj. Aby zobaczyć więcej sklepów należy przejść do zakładki "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.
W celu przeglądnięcia najświeższych informacji należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Żeby to zrobić należy zaznaczyć odpowiednią ocenę od 1 do 5, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem jest Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick. Żeby sprawdzić listę pozostałych książek tego twórcy należy udać się do pola "Informacje" i kliknąć w jego nazwisko albo kliknąć utaj.
Za wydanie książki odpowiedzialna jest firma Helion. Aby zobaczyć listę książek wydanych przez tego wydawcę kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.
Żeby zgłosić poprawkę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.
Komentarze