
Greg Hoffman - Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike(2024)Greg Hoffman - Emotion By Design | Biznes |


Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
» Kreatywność to sport zespołowy;
» Daj się zapamiętać;
» Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike będzie udostępniona 11 września 2024 (data premiery w Polsce).
Aby być informowanym na bieżąco o aktualizacjach należy dodać książkę do listy "Moje premiery". W tym celu kliknij w opcję "Obserwuj premierę" dostępną na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu sprawdzenia ile należy zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike można zamówić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" znajdują się wszystkie sklepy, w których można znaleźć ten produkt.
W celu przeglądania bieżących raportów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Żeby tego dokonać trzeba nadać należytą ocenę, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Greg Hoffman jest autorem książki Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, żeby wyświetlić inne książki przez niego napisane.
Wydawnictwo SQN dogląda wydania książki. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć utaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".
Aby tego dokonać należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.
11 września 2024, środa
Komentarze