Greg Hoffman - Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike(2024)Greg Hoffman - Emotion By Design | Biznes |
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
» Kreatywność to sport zespołowy;
» Daj się zapamiętać;
» Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka debiutować będzie 11 września 2024 (data premiery w Polsce).
Aby dostawać najświeższe raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.
Książkę polecić można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby zobaczyć ile należy zapłacić za książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę można nabyć tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".
Świeże informacje można znaleźć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Aby ocenić książkę należy wyznaczyć konkretną wartość w pięciopunktowej skali, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.
Premiera książki Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem jest Greg Hoffman. W celu wyświetlenia listy książek tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.
Za wydanie książki odpowiada firma SQN. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy innych książek od tego wydawcy. Z funkcji tej można również skorzystać udając się do pola "Informacje" i klikając w nazwę wydawnictwa.
Żeby zgłosić korektę należy uzupełnić formularz znajdujący się tutaj. Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.
Komentarze