Get Even(2017) | XOne |
Czasami zadajemy sobie pytanie o to, co jest prawdą.
Get Even opowiada historię człowieka o imieniu Black, który zajmuje się usuwaniem informacji i "niewygodnej" prawdy na zlecenie rządu i VIP'ów tego świata. Z jego perspektywy "prawdą" jest to, co ujawni się, bądź ukryje przed ludźmi. W tej pracy czasem trafiają się ofiary. Sytuacja komplikuje się, gdy jedna z nich podejmuje walkę...
W Get Even próbujemy pokazać, co może się stać gdy:
... usuniemy sztuczną barierę między trybami single i multiplayer
... eksploracja wspomnień innych ludzi pomoże nam wpływać na rzeczywistość
... gra nie będzie udawać prawdziwego świata, tylko stanie się nim naprawdę
... w prawdziwym świecie użyjemy urządzeń w technologii VR po to, by odkryć podobne urządzenia w grze
Grafika Get Even opiera się na skanach 3D rzeczywistych lokacji i postaci. Nowatorska technologia jest rozwijana w naszym studiu w szeroko zakrojonej współpracy z placówkami naukowo-badawczymi i zewnętrznymi specjalistami. W takiej skali zostanie zastosowana po raz pierwszy w grach wideo. Technologia została już doceniona i entuzjastycznie przyjęta na spotkaniach branżowych paryskiej imprezy Game Connection, gdzie firma The Farm 51 prezentowała Get Even po raz pierwszy.
Get Even to również świeże podejście do mechaniki rozgrywki. Twórcy gry planują usunąć sztuczną granicę między trybami single i multiplayer, proponując ich unikalne połączenie. W kampanii dla jednego gracza żywi przeciwnicy mogą w każdej chwili dołączyć do gry, by wcielić się w rolę postaci kierowanych wcześniej przez AI. W ten sposób kampania single-player – w wielu grach schematyczna i przewidywalna – zyska zupełnie nowy wymiar. Gracz przechodzący kampanię fabularną zmierzy się bowiem z najbardziej wymagającym przeciwnikiem – drugim człowiekiem, który ma swoje powody i własne narzędzia do powstrzymywania nas przed osiągnięciem celu.
W Get Even innowacyjny jest także pomysł prowadzenia fabuły. Gracz będzie miał możliwość przejścia dwóch kampanii, które pokażą te same wydarzenia, z perspektywy dwóch walczących ze sobą bohaterów. Co więcej, obydwie kampanie różnić się będą w założeniach gameplay’owych, a sama historia zostanie opowiedziana przede wszystkim poprzez elementy rozgrywki, eksplorację oraz interakcję z otoczeniem, a nie przez typowe dialogi i sceny filmowe.