środa, 16 października

18.10.2019
pojutrze

Poradniki
602   946

Wybitni naukowcy opisują mającą właśnie miejsce rewolucję w fizyce kwantowej. Opierając się na odkryciach najnowszych badań wprowadzają pojęcie holistycznej natury i informacji kwantowej stanowiącej podstawę wszelkiego istnienia. Dowodzą, że materia, życie i świadomość to trzy różne rodzaje informacji. Dowodzą także, że fale elektromagnetyczne i kwanty światła to nośniki świadomości. Odrzucają pojęcie dualizmu, na nowo definiując intuicję, inspirację i fantazję. Wyjaśniają, dlaczego postrzeganie i oddziaływanie na odległość jest możliwe i na czym polegają kosmiczne związki. Zapewniają również niezawodny sposób na egzystencjalne doświadczenie głębi i natchnień religijnych. Na nowo definiują śmierć, wolną wolę i kreatywność człowieka, a to zaledwie początek przełomowych odkryć zawartych w tej książce. Kwantowe pojednanie religii i nauki!

Kiedy ma być wydana książka Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej?

Książkę będzie można czytać 18 października 2019 (data premiery w Polsce). Aby sprawdzić inne daty należy kliknąć w odpowiednią flagę. Domyślny region można zmienić w w ustawieniach konta.

W jaki sposób mogę obserwować doniesienia o premierze książki?

Aby otrzymywać aktualne doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę polecić książkę znajomym. Jak tego dokonać?

Książkę polecić można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile kosztuje książka?

W celu poznania ceny książki kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę kupić książkę Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej. W którym miejscu można znaleźć ten produkt?

Książka Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej jest do zakupu tutaj. Aby zobaczyć więcej sklepów należy przejść do zakładki "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.

Na jakiej stronie sprawdzę bieżące informacje odnośnie książki?

W celu przeczytania nowych wiadomości należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.

Jak można wystawić ocenę dla tej książki?

Żeby ocenić książkę trzeba nadać należytą wartość w skali 1-5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.

W jaki sposób zliczana jest nota książki?

Premiera książki Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto stworzył tę książkę?

Frido Mann, Christine Darden to autor tej książki. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".

Kto sprawuje nadzór nad wydaniem tej książki?

Książka ma być wydana przez firmę Studio Astropsychologii. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.

Dostrzegłem na stronie niepoprawne dane. W jaki sposób mogę zgłosić poprawkę?

Problem ten można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" znajdującej się nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.

Kiedy premiera Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej? Kiedy wychodzi Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej?
Data wydania książki zaplanowana została na 18.10.2019. Nowa książka Frido Mann, Christine Darden z 2019 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2019 roku.

Nowa książka Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej data premiery