środa, 8 lutego

Poradniki

piątek
18.10.2019

Poradniki

Wybitni naukowcy opisują mającą właśnie miejsce rewolucję w fizyce kwantowej. Opierając się na odkryciach najnowszych badań wprowadzają pojęcie holistycznej natury i informacji kwantowej stanowiącej podstawę wszelkiego istnienia. Dowodzą, że materia, życie i świadomość to trzy różne rodzaje informacji. Dowodzą także, że fale elektromagnetyczne i kwanty światła to nośniki świadomości. Odrzucają pojęcie dualizmu, na nowo definiując intuicję, inspirację i fantazję. Wyjaśniają, dlaczego postrzeganie i oddziaływanie na odległość jest możliwe i na czym polegają kosmiczne związki. Zapewniają również niezawodny sposób na egzystencjalne doświadczenie głębi i natchnień religijnych. Na nowo definiują śmierć, wolną wolę i kreatywność człowieka, a to zaledwie początek przełomowych odkryć zawartych w tej książce. Kwantowe pojednanie religii i nauki!

Na kiedy przygotowano premierę książki Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej?

Książka Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej wydana zostanie 18 października 2019 (data wydania w Polsce). Wyświetlaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać na bieżąco najświeższe wiadomości dotyczące książki. Jak tego dokonać?

Aby otrzymywać najnowsze wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę powiedzieć o książce znajomym. Jak mogę to zrobić?

Książkę można zarekomendować znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile mogę zakupić książkę?

Aby zobaczyć ile należy wydać na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę nabyć książkę Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej. W którym sklepie można nabyć ten produkt?

Książka jest do kupienia tutaj. Produkt można znaleźć w sklepach znajdujących się w zakładce "Gdzie kupić?".

W którym miejscu mogę przeczytać najświeższe wiadomości dotyczące książki Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej?

Bieżące informacje można zobaczyć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Czy można zaproponować ocenę dla tego produktu?

Aby ocenić książkę trzeba wskazać wartość w pięciopunktowej skali, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

Jaką metodą wyliczona została ocena książki?

Premiera książki Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który nowelista tworzy tę książkę?

Frido Mann, Christine Darden jest autorem książki Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej. Listę książek napisanych przez tego autora można znaleźć utaj.

Jaka firma chce wydać tę książkę?

Wydawnictwo Studio Astropsychologii czuwa nad wydaniem książki. Aby zobaczyć listę książek wydanych przez tego wydawcę kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.

Na waszej stronie wypisane są omyłkowe dane. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Żeby zgłosić korektę należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj. Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.

Kiedy premiera Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej? Kiedy wychodzi Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej?
Data wydania książki zaplanowana została na 18.10.2019. Nowa książka Frido Mann, Christine Darden z 2019 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2019 roku.

Nowa książka Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej data premiery