środa, 20 stycznia

Poradniki

piątek
18.10.2019

Poradniki

Wybitni naukowcy opisują mającą właśnie miejsce rewolucję w fizyce kwantowej. Opierając się na odkryciach najnowszych badań wprowadzają pojęcie holistycznej natury i informacji kwantowej stanowiącej podstawę wszelkiego istnienia. Dowodzą, że materia, życie i świadomość to trzy różne rodzaje informacji. Dowodzą także, że fale elektromagnetyczne i kwanty światła to nośniki świadomości. Odrzucają pojęcie dualizmu, na nowo definiując intuicję, inspirację i fantazję. Wyjaśniają, dlaczego postrzeganie i oddziaływanie na odległość jest możliwe i na czym polegają kosmiczne związki. Zapewniają również niezawodny sposób na egzystencjalne doświadczenie głębi i natchnień religijnych. Na nowo definiują śmierć, wolną wolę i kreatywność człowieka, a to zaledwie początek przełomowych odkryć zawartych w tej książce. Kwantowe pojednanie religii i nauki!

Kiedy książka Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej zadebiutuje?

Książka Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej debiutowała będzie 18 października 2019 (data premiery w Polsce). Pokazywaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. Domyślnie wyświetlany region może zostać zmieniony w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać nowe wieści o zmianach dotyczących książki. Jak tego dokonać?

Aby otrzymywać najnowsze wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.

W jaki sposób mogę zarekomendować książkę znajomym?

Premierę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie mogę zamówić książkę?

Aby sprawdzić cenę książki kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę kupić książkę Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej. Gdzie jest dostępny do kupienia ten tytuł?

Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej można znaleźć tutaj. Wszystkie sklepy można znaleźć na liście "Gdzie kupić?" usytuowanej po prawej stronie.

Gdzie mogę zobaczyć świeże raporty dotyczące książki?

Aby przeglądnąć bieżące newsy należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Czy mogę przyporządkować ocenę dla tej książki?

Aby ocenić książkę trzeba wskazać właściwą wartość od 1 do 5, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Swój głos mogą oddać jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu.

Jaką metodą przeliczono ocenę książki?

Premiera książki Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor stworzył tę książkę?

Twórcą jest Frido Mann, Christine Darden. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, aby poznać inne książki przez niego stworzone.

Kto wydaje tę książkę?

Książka została wydana przez Studio Astropsychologii. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały wydane przez tę firmę należy kliknąć w en odnośnik albo udać się do pola "Informacje" i kliknąć w nazwę wydawnictwa.

Na tej stronie prezentowane są nieprecyzyjne dane. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Poprawkę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.

Kiedy premiera Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej? Kiedy wychodzi Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej?
Data wydania książki zaplanowana została na 18.10.2019. Nowa książka Frido Mann, Christine Darden z 2019 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2019 roku.

Nowa książka Frido Mann, Christine Darden - Kwantowa dusza. Połączenie nauki i religii w fizyce kwantowej data premiery