piątek, 22 stycznia

(2018)

wtorek
28.08.2018

Zapomnij o rakietach na Marsa! – przyszłością badań kosmosu są poszukiwania planet pozasłonecznych!

Jeszcze dwadzieścia lat temu planetami poza Układem Słonecznym zajmowała się wyłącznie fantastyka. Od czasu słynnego, pierwszego odkrycia dokonanego przez Aleksandra Wolszczana poszukiwanie i badanie egzoplanet to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin astronomii.

Nowo odkryte światy są bardziej niezwykłe od wszystkiego, co wyobrażali sobie pisarze. Istnieją planety większe od Jowisza, na których rok trwa krócej niż tydzień, na innych niebo rozświetlają dwa słońca, a jeszcze inne samotnie przemierzają kosmos. Są też planety z diamentowymi płaszczami, światy wielkości Ziemi podzielone na dwie półkule wiecznego dnia i wiecznej nocy, planety pokryte globalnymi oceanami i takie, na których przelewają się morza wulkanicznej lawy. Odkrycie tej różnorodności to dopiero początek. Na zbadanie czeka jeszcze cała galaktyka różnych możliwości. Trudno nie zadać sobie pytania, czy wśród tak wielu światów, nie istnieje gdzieś druga Ziemia.

"Autorce tej niesłychanie wciągającej i rzetelnie napisanej książki udało się dokonać czegoś niemal niemożliwego – w bardzo zrozumiały sposób wyjaśnia nam wszystko, co powinniśmy wiedzieć o tej zupełnie nowej, szybko zmieniającej się dziedzinie nauki, która zajmuje się poszukiwaniem nowych światów. "
Caleb Scharf, profesor astronomii na Uniwersytecie Columbia, autor książek "Silniki grawitacji" i "Kompleks Kopernika".

Kiedy udostępniona będzie książka Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi?

Książka Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi ma być dostępna 28 sierpnia 2018 (data premiery w Polsce). Obecnie wyświetlaną datę można zmienić klikając we flagę. Wyświetlanie domyślnego regionu można skonfigurować korzystając z opcji "Ustawienia serwisu" dostępnej pod zakładką "Moje konto".

Chcę dostawać na bieżąco świeże doniesienia dotyczące książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby śledzić wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę poinformować o książce inne osoby. Jak tego dokonać?

Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile pieniędzy należy odłożyć na książkę?

Aby zobaczyć ile należy wydać na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę nabyć książkę Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi. W którym miejscu mogę dostać ten produkt?

Książka jest do zamówienia tutaj. Wszystkie sklepy sprzedające ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?".

Na jakiej stronie mogę zobaczyć świeże newsy dotyczące książki Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi?

Nowe raporty można obejrzeć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.

Gdzie można przyporządkować ocenę dla tego produktu?

Aby to zrobić należy wybrać ocenę od 1 do 5, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.

W jaki sposób podliczona została nota książki?

Premiera książki Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który nowelista pisze tę książkę?

Autorem jest Elizabeth Tasker. Lista książek stworzonych przez tego pisarza znajduje się utaj.

Jakie wydawnictwo planuje wydanie tej książki?

Książka ma być wydana przez firmę Prószyński Media. Kliknij utaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.

Dostrzegłem na tej stronie niedobre dane. W jaki sposób mogę zgłosić poprawkę?

W tym celu należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę" umieszczony nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.

Kiedy premiera Elizabeth Tasker - Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi? Kiedy wychodzi Elizabeth Tasker - Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi?
Data wydania książki zaplanowana została na 28.08.2018. Nowa książka Elizabeth Tasker z 2018 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2018 roku.

Nowa książka Elizabeth Tasker - Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi data premiery