sobota, 26 września

(2018)

wtorek
28.08.2018

Zapomnij o rakietach na Marsa! – przyszłością badań kosmosu są poszukiwania planet pozasłonecznych!

Jeszcze dwadzieścia lat temu planetami poza Układem Słonecznym zajmowała się wyłącznie fantastyka. Od czasu słynnego, pierwszego odkrycia dokonanego przez Aleksandra Wolszczana poszukiwanie i badanie egzoplanet to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin astronomii.

Nowo odkryte światy są bardziej niezwykłe od wszystkiego, co wyobrażali sobie pisarze. Istnieją planety większe od Jowisza, na których rok trwa krócej niż tydzień, na innych niebo rozświetlają dwa słońca, a jeszcze inne samotnie przemierzają kosmos. Są też planety z diamentowymi płaszczami, światy wielkości Ziemi podzielone na dwie półkule wiecznego dnia i wiecznej nocy, planety pokryte globalnymi oceanami i takie, na których przelewają się morza wulkanicznej lawy. Odkrycie tej różnorodności to dopiero początek. Na zbadanie czeka jeszcze cała galaktyka różnych możliwości. Trudno nie zadać sobie pytania, czy wśród tak wielu światów, nie istnieje gdzieś druga Ziemia.

"Autorce tej niesłychanie wciągającej i rzetelnie napisanej książki udało się dokonać czegoś niemal niemożliwego – w bardzo zrozumiały sposób wyjaśnia nam wszystko, co powinniśmy wiedzieć o tej zupełnie nowej, szybko zmieniającej się dziedzinie nauki, która zajmuje się poszukiwaniem nowych światów. "
Caleb Scharf, profesor astronomii na Uniwersytecie Columbia, autor książek "Silniki grawitacji" i "Kompleks Kopernika".

W jakim terminie będzie można czytać książkę Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi?

Książka Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi zostanie wydana 28 sierpnia 2018 (data wydania w Polsce). Kliknij w wybraną flagę, żeby wyświetlić datę z innego regionu. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać bieżące doniesienia o zmianach dotyczących książki. W jaki sposób tego dokonać?

Aby otrzymywać aktualne doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę poinformować o książce znajomych. W jaki sposób mogę to uczynić?

Książkę zarekomendować można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile znajdę książkę?

Żeby zobaczyć ile należy zapłacić za książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę kupić książkę Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi. W którym sklepie mogę znaleźć ten tytuł?

Książka jest do zamówienia tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" znajdują się wszystkie sklepy, w których można znaleźć ten produkt.

Gdzie poczytam najnowsze raporty dotyczące książki?

Aby przeglądnąć bieżące wiadomości należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Jak można przyporządkować notę dla tej książki?

Aby tego dokonać należy przyporządkować właściwą ocenę w pięciopunktowej skali, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

Jakim sposobem wyliczono ocenę książki?

Premiera książki Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto jest autorem tej książki?

Elizabeth Tasker jest autorem książki Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi. W celu wyświetlenia listy utworów tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.

Jaka firma planuje wydać tę książkę?

Za wydanie książki odpowiada firma Prószyński Media. Listę książek wydanych przez to wydawnictwo można znaleźć utaj.

Na waszej stronie podane są błędne informacje. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

W tym celu należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę" dostępny nad polem "Informacje". Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.

Kiedy premiera Elizabeth Tasker - Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi? Kiedy wychodzi Elizabeth Tasker - Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi?
Data wydania książki zaplanowana została na 28.08.2018. Nowa książka Elizabeth Tasker z 2018 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2018 roku.

Nowa książka Elizabeth Tasker - Fabryka planet. Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi data premiery