wtorek, 16 kwietnia

Oznaczenie treści
 

David Meerman Scott - Marketing i PR w czasie rzeczywistym

(2011)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


David Meerman Scott - Marketing i PR w czasie rzeczywistym

Data premiery

środa
30.11.2011
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera David Meerman Scott - Marketing i PR w czasie rzeczywistym? Kiedy wychodzi David Meerman Scott - Marketing i PR w czasie rzeczywistym?
Data wydania książki zaplanowana została na 30.11.2011. Nowa książka David Meerman Scott z 2011 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2011 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka David Meerman Scott - Marketing i PR w czasie rzeczywistym data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 30 listopada 2011, środa
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie