piątek, 3 lutego

Oznaczenie treści
 

Dariusz Puzyrkiewicz - Biblia content marketingu

(2023)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Dariusz Puzyrkiewicz - Biblia content marketingu

Data premiery

czwartek
02.02.2023
wczoraj
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
724   1552

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy można spodziewać się premiery książki Biblia content marketingu?

Książka dostępna będzie 2 lutego 2023 (data premiery w Polsce). Aby zmienić wyświetlaną datę należy kliknąć w odpowiednią flagę. W celu zmiany domyślnie wyświetlanego regionu należy skorzystać z opcji dostępnej w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać na bieżąco najświeższe wieści dotyczące książki. W jaki sposób tego dokonać?

W tym celu należy skorzystać z opcji "Obserwuj premierę", która dostępna jest na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Chcę zarekomendować książkę innym osobom. Jak tego dokonać?

Premierę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie można zakupić książkę?

Aby sprawdzić cenę książki kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę zamówić książkę Biblia content marketingu. Który sklep ma w swojej ofercie ten produkt?

Książka jest do znalezienia tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".

Gdzie mogę przeglądnąć nowe doniesienia odnośnie książki?

Aby obejrzeć najświeższe materiały należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Jak mogę wystawić ocenę dla tej książki?

Żeby tego dokonać należy przyporządkować odpowiednią ocenę od 1 do 5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

Jaką metodą podliczana jest ocena?

Premiera książki Biblia content marketingu nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto jest twórcą tej książki?

Dariusz Puzyrkiewicz to osoba odpowiedzialna za stworzenie książki. Żeby poznać inne utwory od tego autora należy kliknąć utaj albo kliknąć w jego nazwisko w zakładce "Informacje".

Kto zajmuje się wydaniem tej książki?

Za wypuszczenie książki odpowiedzialna jest firma Onepress. Lista książek wydanych przez tę firmę znajduje się utaj.

Odnalazłem na stronie nieścisłe dane. W jaki sposób można je skorygować?

Żeby zgłosić korektę należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj. Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Dariusz Puzyrkiewicz - Biblia content marketingu? Kiedy wychodzi Dariusz Puzyrkiewicz - Biblia content marketingu?
Data wydania książki zaplanowana została na 02.02.2023. Nowa książka Dariusz Puzyrkiewicz z 2023 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2023 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Dariusz Puzyrkiewicz - Biblia content marketingu data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 2 lutego 2023, czwartek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie