Damian Sałkowski - Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords(2015) | Biznes |
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system.
Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords – i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.
Książka Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords ma zadebiutować 19 lutego 2016 (premiera w Polsce).
Aby dostawać doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu poznania ceny książki kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książka Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords jest do dostania tutaj. Aby zobaczyć więcej sklepów należy przejść do zakładki "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.
W celu przeglądania nowych wieści należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Żeby tego dokonać trzeba zaznaczyć ocenę w skali 1-5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
Premiera książki Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Damian Sałkowski jest twórcą książki Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".
Książka ma być wydana przez firmę Poltext. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.
Aby to zrobić należy skorzystać z opcji "zgłoś poprawkę" dostępnej nad polem "Informacje". Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
Komentarze