
Craig Richardson - Nauka programowania z Minecraftem(2016) | IT |


Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców
„Blokowe” wprowadzenie do programowania
Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!
Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które:
zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji,
na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy!
torzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik,
tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu,
pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki,
rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem,
wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie.
Nie zależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość!

Książka dostępna będzie 25 kwietnia 2016 (premiera w Polsce).
Aby dostawać bieżące informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.
Książkę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Aby zobaczyć ile należy zarezerwować na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Nauka programowania z Minecraftem można zakupić tutaj. Sklepy sprzedające ten produkt znajdują się po prawej stronie.
W celu przeglądnięcia najświeższych materiałów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby to zrobić należy zaznaczyć należytą ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.
Premiera książki Nauka programowania z Minecraftem nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Twórcą książki jest Craig Richardson. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".
Za wypuszczenie książki odpowiedzialna jest firma Naukowe PWN. Lista innych książek tego wydawcy dostępna jest utaj.
Aby to zrobić należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
25 kwietnia 2016, poniedziałek
Komentarze