czwartek, 28 marca

Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni

(2017)

Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni

13.09.2017

Gdy wieczorami patrzysz w niebo, widzisz tylko tajemniczą i niepokojącą przestrzeń. Granatowa otchłań przetykana mrugającymi gwiazdami stanowi zagadkę, nad którą pewnie się zastanawiasz. Jednak naukowy język, którym zwykle opisuje się Wszechświat, sprawia, że zamiast zgłębiać teorię Wielkiego Wybuchu, czujesz, że zaraz wybuchnie ci głowa. Właśnie dlatego musisz przeczytać tę książkę. Christophe Galfard, uczeń samego Stephena Hawkinga, zabierze cię na niezwykłą wyprawę 10 milionów lat świetlnych od Ziemi, pokaże powierzchnię gasnącej gwiazdy lub zmniejszy cię do rozmiarów atomu. Dzięki sile wyobraźni, bez trudnych definicji i skomplikowanych obliczeń odkryjesz prawdziwe piękno Wszechświata.

Międzynarodowy bestseller. Nr 1 w Szwecji i Hiszpanii.

"Najpiękniejsza podróż, w jaką kiedykolwiek się udasz".
"Elle"

"Galfard przemienia naukę w hollywoodzką historię".
"Livres Hebdo"

"Kosmos będzie twoim nowym centrum rozrywki".
"Lire"

Kiedy zostanie wydana książka Wszechświat w twojej dłoni?

Książka Wszechświat w twojej dłoni ma zostać wydana 13 września 2017 (data wydania w Polsce). Pokazywaną datę można zmienić kliknąć w odpowiednią flagę. W celu zmiany domyślnie wyświetlanego regionu należy skorzystać z opcji dostępnej w ustawieniach konta.

W jaki sposób mogę śledzić najnowsze wieści o premierze?

Aby śledzić bieżące doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Wszystkie zmiany zostaną opublikowane na stronie "Aktualności", a powiadomienie będzie wysłane we wiadomości e-mail.

Gdzie mogę polecić książkę znajomym?

O książce można napisać znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile mogę kupić książkę?

Cenę książki Wszechświat w twojej dłoni można zobaczyć na Skąpiec lub Ceneo.

Chcę zamówić książkę Wszechświat w twojej dłoni. Gdzie można nabyć ten tytuł?

Książka jest do dostania tutaj. Sklepy sprzedające ten produkt znajdują się po prawej stronie.

W którym miejscu mogę przeczytać najnowsze komunikaty odnośnie książki Wszechświat w twojej dłoni?

Aby sprawdzić najnowsze materiały należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Jak mogę wystawić ocenę dla tego produktu?

Żeby tego dokonać trzeba przyporządkować ocenę od 1 do 5, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Jakim sposobem przeliczona została ocena?

Premiera książki Wszechświat w twojej dłoni nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który pisarz pisze tę książkę?

Autorem jest Christophe Galfard. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".

Jakie wydawnictwo zamierza wydać tę książkę?

Książka została wydana przez firmę Otwarte. Aby sprawdzić inne książki wydane przez tę firmę kliknij w jej nazwę lub kliknij utaj.

Na waszej stronie wypisane są pomylone dane. Gdzie mogę to zgłosić?

Aby to zrobić należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik umieszczony jest nad polem "Informacje". Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.

Kiedy premiera Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni? Kiedy wychodzi Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni?
Data wydania książki zaplanowana została na 13.09.2017. Nowa książka Christophe Galfard z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.

Nowa książka Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni data premiery