środa, 23 sierpnia

Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni

13.09.2017
21 dni

48   164

Gdy wieczorami patrzysz w niebo, widzisz tylko tajemniczą i niepokojącą przestrzeń. Granatowa otchłań przetykana mrugającymi gwiazdami stanowi zagadkę, nad którą pewnie się zastanawiasz. Jednak naukowy język, którym zwykle opisuje się Wszechświat, sprawia, że zamiast zgłębiać teorię Wielkiego Wybuchu, czujesz, że zaraz wybuchnie ci głowa. Właśnie dlatego musisz przeczytać tę książkę. Christophe Galfard, uczeń samego Stephena Hawkinga, zabierze cię na niezwykłą wyprawę 10 milionów lat świetlnych od Ziemi, pokaże powierzchnię gasnącej gwiazdy lub zmniejszy cię do rozmiarów atomu. Dzięki sile wyobraźni, bez trudnych definicji i skomplikowanych obliczeń odkryjesz prawdziwe piękno Wszechświata.

Międzynarodowy bestseller. Nr 1 w Szwecji i Hiszpanii.

"Najpiękniejsza podróż, w jaką kiedykolwiek się udasz".
"Elle"

"Galfard przemienia naukę w hollywoodzką historię".
"Livres Hebdo"

"Kosmos będzie twoim nowym centrum rozrywki".
"Lire"

Kiedy będzie debiutować książka Wszechświat w twojej dłoni?

Książka Wszechświat w twojej dłoni będzie udostępniona 13 września 2017 (premiera w Polsce). Aby zobaczyć daty z innych regionów należy kliknąć w odpowiednią flagę. Wyświetlanie domyślnego regionu można skonfigurować w "Ustawieniach serwisu".

W jaki sposób mogę obserwować najnowsze wiadomości o premierze książki?

Aby dostawać bieżące komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.

Chcę zarekomendować książkę innym osobom. W jaki sposób mogę to uczynić?

Książkę można zasugerować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub wysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Jaką cenę trzeba uiścić za książkę?

W celu sprawdzenia ile należy odłożyć na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

W jakim sklepie znajdę książkę Wszechświat w twojej dłoni?

Książka jest do kupienia tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.

W którym miejscu znajdę bieżące informacje dotyczące książki?

Świeże newsy znajdują się w kolumnie "Newsy", która umieszczona jest z prawej strony.

W którym miejscu można zaproponować ocenę dla tej książki?

Aby to zrobić należy wybrać należytą ocenę od 1 do 5, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

Jak kalkulowana jest ocena?

Premiera książki Wszechświat w twojej dłoni nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który literat napisał tę książkę?

Christophe Galfard jest autorem książki Wszechświat w twojej dłoni. Aby zobaczyć listę książek napisanych przez tego autora kliknij w jego nazwisko w polu "Informacje" lub kliknij tutaj.

Jakie wydawnictwo planuje wydać tę książkę?

Za wydanie książki odpowiedzialna jest firma Otwarte. Kliknij tutaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.

Dostrzegłem na stronie niepoprawne informacje. W jaki sposób można je skorygować?

Aby to zrobić należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Funkcja ta pozwala na zgłoszenie uaktualnienia informacji takich jak data wydania czy modyfikacja opisu, a także umożliwia dodanie nowych zwiastunów, trailerów, okładek lub plakatów.

Kiedy premiera Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni? Kiedy wychodzi Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni?
Data wydania książki zaplanowana została na 13.09.2017. Nowa książka Christophe Galfard z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.

Nowa książka Christophe Galfard - Wszechświat w twojej dłoni data premiery