piątek, 26 kwietnia

Oznaczenie treści
 

Chip Heath, Dan Heath - Przyczepne historie

(2020)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Chip Heath, Dan Heath - Przyczepne historie

Data premiery

środa
16.09.2020
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak
to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na
długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by
nasz przekaz stał się viralem?

Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz
przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby
dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów
można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu
odbiorcy. Jak to zrobić?

Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i
koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy:
Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan? Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych.
Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta.
Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać? Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych.
Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.
Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza.
Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee?
Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.
Niniejsze nowe wydanie wzbogacone o:
Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu? Dowiedz się, jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie.
Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiętywali materiał? Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.
Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak został zapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się w czasie II wojny światowej.
"Dziko zazdroszczę każdemu, kto jeszcze nie przeczytał tej książki. Bo czeka go świetna przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które sprawiają, że historie czepiają się nas i odpuszczają. Dobre i złe. Prawdziwe i nieprawdziwe. Bracia Heathowie zabiorą cię w podróż, z której wrócisz z walizką użytecznych narzędzi. Przydadzą się do tworzenia własnych przylepnych komunikatów – obojętnie czy jesteś nauczycielem, któremu zależy, by wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem, który chce, żeby historia powstania produktu została z klientem do grobu, czy liderem, który chce motywować i inspirować".
Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek "Viral", "Prezentacje.
Po prostu!" i "Porozmawiajmy o komunikacji"

"Dlaczego niektóre pomysły, idee, rozwiązania zostają z nami na długo, jakby przyklejały się do naszego mózgu, a inne wlatują jednym uchem, a wylatują drugim? Fenomenowi "naturalnie przyczepnych" koncepcji i historii – od miejskich legend, przez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglądają się w swojej książce Chip Heath i Dan Heath. I trzeba im przyznać, że robią to fenomenalnie".
Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka bloga
gojtowska. com

"Z tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto do niej wielokrotnie wracać. To jedna z tych pozycji, które zawsze leżą na moim biurku i nigdy go nie opuszczą. Jeżeli chcesz nauczyć się konstruować komunikaty, które zapadają w pamięć i poruszają serca – musisz ją przeczytać. Na palcach jednej ręki mogę policzyć poradniki, z których wyciągnąłem równie wiele informacji".
Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowej
digitalk. pl

"Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasz
tajemnice sukcesu pomysłów".
Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski. com

"Każdy, kto choćby ociera się o produkcję treści, szkodzi sobie, nie znając tej książki. Chcesz, by zarząd docenił twoją strategię sprzedażową, by rynek mówił o twoim produkcie oraz by pracownicy słuchali twoich poleceń? Bracia Heathowie rozgryźli te problemy i spisali rozwiązania. Teraz wystarczy, że się ich nauczysz".
Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Na kiedy zapowiedziano premierę książki Przyczepne historie?

Książka ma ukazać się 16 września 2020 (data premiery w Polsce). Obecnie wyświetlaną datę można zmienić klikając we flagę. W ustawieniach konta można zmienić domyślnie wyświetlany region dla premier z różnych kategorii.

W jaki sposób mogę obserwować najnowsze wieści o premierze?

Aby śledzić najnowsze raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".

Chcę zarekomendować książkę innym osobom. W jaki sposób mogę to uczynić?

Książkę można zarekomendować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

W jakiej cenie można nabyć książkę?

W celu sprawdzenia ile trzeba wydać na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę kupić książkę Przyczepne historie. Gdzie mogę zakupić ten produkt?

Książka Przyczepne historie jest do znalezienia tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".

Na jakiej stronie mogę zobaczyć świeże materiały odnośnie książki?

Aby obejrzeć bieżące raporty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Gdzie mogę wystawić ocenę dla tej książki?

W tym celu trzeba założyć konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" trzeba przyporządkować właściwą wartość w pięciopunktowej skali i oznaczyć ją kliknięciem.

W jaki sposób kalkulowana jest ocena książki?

Premiera książki Przyczepne historie nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który nowelista tworzy tę książkę?

Autorem jest Chip Heath, Dan Heath. Żeby poznać inne utwory od tego autora należy kliknąć utaj albo kliknąć w jego nazwisko w zakładce "Informacje".

Kto ma w planach wydanie tej książki?

Książka zostanie wydana przez firmę MT Biznes. W celu wyświetlenia listy książek tego wydawcy kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.

Na waszej stronie napisane są niedobre informacje. W jaki sposób można je skorygować?

Żeby zgłosić błąd należy kliknąć tutaj i wysłać wypełniony formularz. Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Chip Heath, Dan Heath - Przyczepne historie? Kiedy wychodzi Chip Heath, Dan Heath - Przyczepne historie?
Data wydania książki zaplanowana została na 16.09.2020. Nowa książka Chip Heath, Dan Heath z 2020 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2020 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Chip Heath, Dan Heath - Przyczepne historie data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 16 września 2020, środa
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie