środa, 28 października

Młodzież

Boguś Janiszewski - Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią

03.04.2019

Dla młodzieży

Fascynująca historia kosmosu i planet, czarnych dziur, ciemnej materii i czerwonych karłów, opowiedziana w prosty i zabawny sposób, zrozumiały dla każdego (od 9 do 113 lat).
14 miliardów 820 milionów lat temu. Nicość. Nicość, o której nie wiemy nic. Nicość, która jest Niczym. Nicość absolutna.
Nagle, z nieznanych nam przyczyn Nicość zaczyna zmieniać się w Coś. Czy następuje jakiś wybuch?, rozbłysk?, huk?. Nie, to raczej Wielkie Gorące Szybkie Puff. Narodził się Wszechświat. Powstała przestrzeń, czas, energia. Pojawiła się masa i atomy, potem pierwsze gwiazdy. Tworzą się galaktyki, w tym Droga Mleczna, Układ Słoneczny i nasza Ziemia.

"Kosmos to lekko napisana i świetnie zilustrowana podróż przez wszechświat – od Wielkiego Wybuchu i podstaw fizyki aż po życie codzienne gwiazd i planet. W przeciwieństwie do wielu tego typu książek ta traktuje młodych Czytelników naprawdę poważnie. Autorzy przedstawili w niej również takie >>zaawansowane<< zagadnienia, jak powłoki elektronowe, powstawanie galaktyk eliptycznych czy mechanizm uwalniania energii jądrowej w Słońcu. Co istotne, są one przy tym naprawdę wytłumaczone – cierpliwie i mądrze. Polecam z całego serca!". -Łukasz Lamża

Kiedy ma zostać wydana książka Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią?

Książka Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią debiutowała będzie 3 kwietnia 2019 (premiera w Polsce). Daty z innych regionów można wyświetlić klikając w odpowiednie flagi. Opcja zmiany domyślnie wyświetlanego regionu dostępna jest w ustawieniach konta.

Chcę dostawać bieżące doniesienia o zmianach dotyczących książki. Jak tego dokonać?

Należy skorzystać z opcji "Obserwuj premierę", która dostępna jest na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".

Chcę powiedzieć o książce innym osobom. Jak mogę to zrobić?

O książce można donieść znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Ile pieniędzy kosztuje książka?

Żeby sprawdzić cenę książki kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę kupić książkę Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią. W którym miejscu można kupić ten tytuł?

Książkę Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią można zakupić tutaj. Sklepy, które sprzedają ten produkt znajdują się w polu "Gdzie kupić?" umieszczonym po prawej stronie.

Gdzie mogę znaleźć najnowsze wiadomości dotyczące książki?

Aby przeglądnąć nowe informacje należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Jak można ocenić ten tytuł?

Aby tego dokonać trzeba wybrać odpowiednią ocenę w skali od 1 do 5, a następnie zaakceptować wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.

Jaką metodą obliczono notę książki?

Premiera książki Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który autor napisał tę książkę?

Boguś Janiszewski jest twórcą książki Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały napisane przez tego autora należy kliknąć utaj albo przejść do pola "Informacje" i kliknąć w nazwisko pisarza.

Która firma planuje wydać tę książkę?

Za wypuszczenie książki odpowiada firma Publicat. Aby zobaczyć listę książek wydanych przez tego wydawcę kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.

Zauważyłem na tej stronie przeinaczone dane. W jaki sposób mogę to zgłosić?

Problem ten można zgłosić klikając tutaj. W ramach tej funkcji można zgłosić między innymi aktualizację daty, dodać lub zmienić opis, zamieścić zwiastun oraz trailer, czy też przesłać nową okładkę lub plakat.

Kiedy premiera Boguś Janiszewski - Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią? Kiedy wychodzi Boguś Janiszewski - Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią?
Data wydania książki zaplanowana została na 03.04.2019. Nowa książka Boguś Janiszewski z 2019 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2019 roku.

Nowa książka Boguś Janiszewski - Kosmos. To, o czym dorośli Ci nie mówią data premiery