Artur Jabłoński - Skuteczna reklama na LinkedInie(2021) | Biznes |
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
Zrealizuj założone cele biznesowe
Wygeneruj nowe leady
Powyższy opis pochodzi od wydawcy
Książka będzie udostępniona 1 lipca 2021 (data premiery w Polsce).
Aby śledzić najświeższe wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".
Książkę zarekomendować można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby sprawdzić ile należy wydać na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Skuteczna reklama na LinkedInie można nabyć tutaj. Z prawej strony znajduje się zakładka "Gdzie kupić?", w której wymienione są sklepy sprzedające ten produkt.
W celu sprawdzenia świeżych informacji należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Żeby to zrobić trzeba wyznaczyć właściwą ocenę w skali od 1 do 5, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą oddać swój głos.
Premiera książki Skuteczna reklama na LinkedInie nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Artur Jabłoński to osoba odpowiedzialna za napisanie książki. Żeby poznać inne utwory od tego autora należy kliknąć utaj albo kliknąć w jego nazwisko w zakładce "Informacje".
Wydawcą książki jest Onepress. Listę książek wydanych przez to wydawnictwo można znaleźć utaj.
Żeby zgłosić błąd należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Zgłosić można niepoprawne daty wydania, opisy, zwiastuny oraz obrazki.
Komentarze