Artur Jabłoński - Skuteczna reklama na LinkedInie(2021) | Biznes |
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
Zrealizuj założone cele biznesowe
Wygeneruj nowe leady
Powyższy opis pochodzi od wydawcy
Książkę będzie można przeczytać 1 lipca 2021 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać najświeższe wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Można to uczynić klikając przycisk "Lubię to!" lub ysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje dostępne są na pasku w górnej części strony.
W celu zobaczenia ile trzeba odłożyć na książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę można znaleźć tutaj. Z prawej strony znajduje się zakładka "Gdzie kupić?", w której wymienione są sklepy sprzedające ten produkt.
Aby poczytać świeże komunikaty należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Aby to zrobić trzeba wyznaczyć konkretną ocenę, a następnie zaznaczyć wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Skuteczna reklama na LinkedInie nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Artur Jabłoński to osoba odpowiedzialna za stworzenie książki. Listę książek napisanych przez tego autora można znaleźć utaj.
Książka ma być wydana przez firmę Onepress. Inne książki wydane przez to wydawnictwo można znaleźć utaj albo kliknąć w jego nazwę zamieszczoną w zakładce "Informacje".
Aby to zrobić należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik dostępny jest nad polem "Informacje". Zgłaszać można między innymi nieaktualne daty, zmiany opisów, zwiastunów, okładek i plakatów.
Komentarze