
Artur Jabłoński, Marek Piasek - Zrozumieć marketing(2022) | Biznes |


Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Książka Zrozumieć marketing udostępniona będzie 7 czerwca 2022 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać najnowsze komunikaty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.
Premierę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby sprawdzić ile trzeba zapłacić za książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę Zrozumieć marketing można kupić tutaj. Wszystkie sklepy można znaleźć na liście "Gdzie kupić?" usytuowanej po prawej stronie.
W celu przeglądania najnowszych doniesień należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby to zrobić należy zaznaczyć ocenę od 1 do 5, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Zrozumieć marketing nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Artur Jabłoński, Marek Piasek jest twórcą książki Zrozumieć marketing. Żeby poznać inne utwory od tego autora należy kliknąć utaj albo kliknąć w jego nazwisko w zakładce "Informacje".
Wydawcą książki jest Onepress. Kliknij utaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.
Żeby zgłosić korektę należy kliknąć tutaj i wysłać wypełniony formularz. Poprawić można nieprawidłowe daty, opisy, okładki oraz dodać nowe trailery.
7 czerwca 2022, wtorek
Komentarze