Artur Jabłoński, Marek Piasek - Zrozumieć marketing(2022) | Biznes |
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Książka Zrozumieć marketing ukaże się 7 czerwca 2022 (data premiery w Polsce).
Aby dostawać najświeższe doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".
Książkę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby zobaczyć ile trzeba zapłacić za książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Zrozumieć marketing można kupić tutaj. Więcej sprzedawców znajduje się na liście "Gdzie kupić?".
Nowe wieści można przeczytać w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Żeby ocenić książkę trzeba wskazać konkretną wartość od 1 do 5, a następnie zapieczętować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
Premiera książki Zrozumieć marketing nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Artur Jabłoński, Marek Piasek to autor tej książki. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały napisane przez tego autora należy kliknąć utaj albo przejść do pola "Informacje" i kliknąć w nazwisko pisarza.
Książka zostanie wydana przez Onepress. Listę książek wydanych przez to wydawnictwo można znaleźć utaj.
W tym celu należy uzupełnić formularz "zgłoś poprawkę" umieszczony nad polem "Informacje". Poprawiać można nieprecyzyjne daty oraz opisy, a także wnosić o dodanie okładek, odnośników i zwiastunów.
Komentarze