Anna Miotk - Nowy PR. Jak internet zmienił public relations(2016) | Biznes |
W ciągu ostatnich 15 lat uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią, prowadzoną w sposób osobisty, wprost z klientami organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu.
„Nowy PR” to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR popartą wynikami badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz praktycznymi przykładami z działalności polskich i międzynarodowych firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar.
Książka ukaże się 23 listopada 2016 (data premiery w Polsce).
Aby dostawać najnowsze wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach zostaną wysłane na e-mail oraz pojawią się na stronie "Aktualności".
Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
W celu dowiedzenia się ile należy wydać na książkę kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations jest do kupienia tutaj. Więcej można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.
W celu przeglądania świeżych materiałów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby tego dokonać trzeba wybrać należytą ocenę w skali 1-5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Nowy PR. Jak internet zmienił public relations nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem książki jest Anna Miotk. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, żeby wyświetlić inne książki przez niego napisane.
Książka ma zostać wydana przez Słowa i Myśli. Żeby sprawdzić listę książek tego wydawcy należy przenieść się do zakładki "Informacje" i kliknąć w jego nazwę lub kliknąć utaj.
W tym celu należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę" umieszczony nad polem "Informacje". Dzięki temu można wnieść o aktualizacje dat, opisów i odnośników oraz zmiany trailerów albo okładek.
Komentarze