Anna Miotk - Nowy PR. Jak internet zmienił public relations(2016) | Biznes |
W ciągu ostatnich 15 lat uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w sposób formalny i bezosobowy za pomocą mediów głównego nurtu, po bezpośrednią, prowadzoną w sposób osobisty, wprost z klientami organizacji. Wszystko to dokonało się za sprawą pojawienia się nowego, potężnego medium – Internetu.
„Nowy PR” to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR popartą wynikami badań przeprowadzonych przez najbardziej uznane firmy badawcze oraz praktycznymi przykładami z działalności polskich i międzynarodowych firm. Nie zabrakło w niej także wskazania kierunków dalszego rozwoju, przedstawienia technologii wspierających pracę specjalisty PR czy standardów w mierzeniu efektów działań PR wraz z przeglądem narzędzi umożliwiających ich pomiar.
Książka Nowy PR. Jak internet zmienił public relations ma zostać wydana 23 listopada 2016 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać najnowsze wieści o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
Książkę można polecić znajomym poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby zobaczyć jaka jest cena książki Nowy PR. Jak internet zmienił public relations kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książkę można zakupić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.
W celu przeglądania najnowszych raportów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby ocenić książkę należy wybrać konkretną wartość od 1 do 5, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.
Premiera książki Nowy PR. Jak internet zmienił public relations nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem jest Anna Miotk. Kliknij utaj albo w nazwisko autora, żeby wyświetlić inne książki przez niego napisane.
Wydawcą jest firma Słowa i Myśli. Żeby poznać inne książki od tego wydawcy należy kliknąć utaj lub w jego nazwę w polu "Informacje".
Poprawkę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.
Komentarze