
Agata Jakóbczak - Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80. - 90.(2018) | Faktu |


Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Leôncia, bohaterowie "Beverly Hills 90210" próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na walkę z mszycą, a Adam Słodowy uczył Polaków, jak z gumki recepturki i ołówka zrobić karmnik dla ptaków, na ekrany telewizorów Rubin nieśmiało zakradała się reklama.
"Transformersi" to arcyciekawa opowieść o początkach polskiej reklamy telewizyjnej, o ludziach, którzy kładli podwaliny pod raczkujący biznes, o fortunach, które powstawały nieomal z dnia na dzień. Ale to także podróż do czasów, kiedy z pewną taką nieśmiałościąprzyglądaliśmy się kolorowemu Zachodowi, gdy "Mariola o kocim spojrzeniu" przechadzała się w marmurkowych jeansach, a zawody w kapsle wygrywało się z głośnym okrzykiem "no to Frugo!".

Książka debiutować będzie 22 sierpnia 2018 (data premiery w Polsce).
Aby otrzymywać informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na stronie "Aktualności" zostaną opublikowane zmiany, które zaszły w obserwowanych premierach, a powiadomienie zostanie wysłane we wiadomości e-mail.
Premierę można zarekomendować poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Cenę książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80. - 90. poznasz na Skąpiec lub Ceneo.
Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80. - 90. jest do znalezienia tutaj. Więcej można znaleźć w zakładce "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.
Aby sprawdzić najświeższe materiały należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.
Aby to zrobić trzeba nadać właściwą ocenę, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.
Premiera książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80. - 90. nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Autorem książki jest Agata Jakóbczak. Kliknięcie w nazwisko pisarza spowoduje wyświetlenie innych wydawnictw książkowych przez niego napisanych. Z funkcji tej można skorzystać przechodząc do pola "Informacje".
Książka została wydana przez firmę Społeczny Instytut Wydawniczy Znak. W celu wyświetlenia listy książek tego wydawcy kliknij w jego nazwę lub kliknij utaj.
Żeby zgłosić korektę należy uzupełnić formularz umieszczony tutaj. Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.
22 sierpnia 2018, środa
Komentarze