środa, 8 maja

Oznaczenie treści
 

Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

(2024)
Biznes

Obserwuj premierę
Ocena:


Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Data premiery

środa
24.04.2024
dwa tygodnie temu
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
673   1181

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie. Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

W książce Marketing kwantowy Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn Forbes za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wydarzy się w Piątym Paradygmacie, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.

A niemal wszystko, co dotyczy dzisiejszego marketingu, łącznie z samym pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też zmiany strategii na bardziej innowacyjną.

Dzięki tej książce dowiesz się:




  • Jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

  • Jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów.

  • Jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży.

  • Jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją.

  • Jak będzie wyglądała przyszłość marketingu i jak walczyć o konsumentów jutra.





Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.




Tworzenie nowej recenzji


Ocena:

Zalety:
Wady:





Oznaczenie treści
Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra? Kiedy wychodzi Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra?
Data wydania książki zaplanowana została na 24.04.2024. Nowa książka Raja Rajamannar z 2024 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2024 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Raja Rajamannar - Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 24 kwietnia 2024, środa
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie