sobota, 27 kwietnia

Oznaczenie treści
 

Phil Barden - Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

(2024)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Phil Barden - Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

Data premiery

piątek
29.03.2024
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
610   1058

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Dlaczego ludzie kupują to, co kupują?



Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy. 

Znajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak zastosować w marketingu i reklamie wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszystkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.



"Bardzo praktyczna książka. Zawiera wiele treści niezwykle przydatnych dla nowoczesnego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To również wspaniała i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka."

Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society



"Jest wiele książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami."

Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB



Powyższy opis pochodzi od wydawcy. 




Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy książka Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów będzie debiutowała?

Książka ma być wydana 29 marca 2024 (data wydania w Polsce). W celu sprawdzenia daty z innego regionu należy wybrać odpowiednią flagę. Domyślnie wyświetlany region może zostać zmieniony w ustawieniach konta.

W jaki sposób można obserwować najnowsze informacje o premierze książki?

Aby dostawać najnowsze wiadomości o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".

Czy istnieje możliwość poinformowania znajomych o książce?

O książce można powiedzieć innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te umieszczone są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.

Za ile można nabyć książkę?

W celu zobaczenia ile należy zapłacić za książkę kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.

Chcę nabyć książkę Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów. W którym miejscu można dostać ten tytuł?

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów jest do znalezienia tutaj. Lista wszystkich sklepów oferujących ten produkt znajduje się po prawej stronie.

Na jakiej stronie mogę przeczytać nowe komunikaty dotyczące książki?

Aby sprawdzić nowe informacje należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Jak można zaproponować notę dla tego tytułu?

Aby ocenić książkę należy wskazać należytą wartość w pięciopunktowej skali, a następnie zatwierdzić wybór kliknięciem. Głos mogą oddać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu.

Jaką metodą obliczana jest ocena książki?

Premiera książki Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Który nowelista odpowiedzialny jest za tę książkę?

Phil Barden to twórca tej książki. Kliknięcie utaj spowoduje wyświetlenie listy pozostałych książek od tego autora. Z funkcji tej można również skorzystać przechodząc do pola "Informacje" i klikając w nazwisko pisarza.

Jakie wydawnictwo zajmuje się wydaniem tej książki?

Książka została wydana przez firmę MT Biznes. Żeby sprawdzić listę książek tego wydawcy należy przenieść się do zakładki "Informacje" i kliknąć w jego nazwę lub kliknąć utaj.

Na tej stronie wypisane są nieprecyzyjne dane. Gdzie mogę zgłosić poprawkę?

Poprawkę można zgłosić korzystając z opcji "zgłoś poprawkę" umieszczonej nad polem "Informacje". Zgłaszać można między innymi nieaktualne daty, zmiany opisów, zwiastunów, okładek i plakatów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Phil Barden - Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów? Kiedy wychodzi Phil Barden - Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów?
Data wydania książki zaplanowana została na 29.03.2024. Nowa książka Phil Barden z 2024 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2024 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Phil Barden - Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 29 marca 2024, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie