Grzegorz Kosson - Brand impulse(2017) | Biznes |
Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coś mówi. Czasem dosłownie, a czasami w formie nieokreślonych zjawisk, sytuacji i doświadczeń. Wszystko niesie ze sobą jakiś sens.
Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Bo wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania, energią do zarządzania nią. Wystarczy tylko być uważnym.
Najnowsza książka Grzegorza Kossona to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych.
Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń.
Brand impulse pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata?
Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Książka będzie dostępna 21 czerwca 2017 (premiera w Polsce).
Aby śledzić bieżące doniesienia o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. O zmianach poinformujemy wysyłając wiadomość na podany adres e-mail, a także opublikujemy je na stronie "Aktualności".
Książkę można zarekomendować innym osobom poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości e-mail. Funkcje te dostępne są na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej części strony.
Żeby sprawdzić jaka jest cena książki Brand impulse kliknij tutaj: Skąpiec lub Ceneo.
Książka Brand impulse jest do dostania tutaj. Produkt można znaleźć w sklepach znajdujących się w zakładce "Gdzie kupić?".
Bieżące informacje można obejrzeć w zakładce "Newsy" znajdującej się w kolumnie po prawej stronie.
Aby to zrobić trzeba wskazać właściwą ocenę w skali od 1 do 5, a następnie potwierdzić wybór kliknięciem. Żeby oddać głos trzeba posiadać konto w serwisie.
Premiera książki Brand impulse nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Grzegorz Kosson jest autorem książki Brand impulse. W celu wyświetlenia listy książek tego autora przejdź do pola "Informacje" i kliknij w jego nazwisko albo kliknij utaj.
Za wypuszczenie książki odpowiedzialna jest firma Słowa i Myśli. Żeby sprawdzić listę książek tego wydawcy należy przenieść się do zakładki "Informacje" i kliknąć w jego nazwę lub kliknąć utaj.
W tym celu należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę" znajdujący się nad polem "Informacje". Do poprawy zgłosić można między innymi nieaktualne daty, opisy oraz okładki.
Komentarze