15
14.08.2017, 12:52Lektura na 1 minutę

Destiny 2: Zawartości ma być tyle, że klękajcie narody!

Gra będzie 2-3 razy większa od poprzedniczki.


Mateusz Witczak

Okładkę najnowszego wydania Edge'a zdobi Destiny 2, a wewnątrz pisma znajdujemy spory artykuł, w którym pojawiają się nowe wieści o nadchodzącym blockbusterze Bungie. Poza informacją, że broń energetyczna uległa od czasów bety pewnym modyfikacjom i że nightfall strikes mają zostać obłożone limitami, ważne wydaje się jedno: Destiny 2 chce nam wyrwać z życiorysów naprawdę dużo czasu.

Łącznie mamy otrzymać ponad 50 godzin unikalnej zawartości, podzielonej na więcej niż 80 misji i aktywności (dla porównania: w poprzedniej odsłonie było ich początkowo "raptem" 41), z których "każda jest istotna – pod względem długości, wyzwania, historii i nagrody". Poza strike'ami i patrolami tym razem weźmiemy udział w przygodach fabularnych (tryb Adventures) i przemierzymy zaginione sectory (Lost Sectors). Ponoć by osiągnąć maksymalny poziom, testerzy potrzebowali ok. 55 godzin, a i tak nie udało im się w tym czasie zaliczyć wszystkich wyzwań, jakie przygotowali developerzy.

"Sprawdzam" powiemy tym buńczucznym deklaracjom już 6 września. No, przynajmniej jeśli dysponujemy PS4 lub XBO, bo właściciele komputerów osobistych poczekają na premierę do 24 października (nieco wcześniej będą mogli pobawić się betą).


Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze