19
17.07.2013, 18:52Lektura na 1 minutę

Beyond Good and Evil 2: Sequel bardziej otwarty i rozległy

W krótkim wywiadzie dla Eurogamera Michael Ancel - twórca Beyond Good & Evil 2 - ujawnił strzępek informacji o grze. Coraz więcej znaków na niebie i ziemi wskazuje, że na nowych konsolach doczekamy się jednego z najbardziej oczekiwanych sequeli, który ponadto ma zaoferować spory świat do zwiedzenia.


Adam „Adzior” Saczko

Jak mówi Ancel:


W pierwszej części na początku tworzyliśmy sporą planetę, gdzie mógłbyś skoczyć na biegun północny i zobaczyć dzień polarny. Ale musieliśmy się ograniczyć, bo pracowało tylko 35 osób. Nie mogliśmy zapełnić świata wszystkim, co chcieliśmy. Byliśmy sfrustrowani pod koniec prac nad "jedynką", a kiedy zaczęliśmy prace nad kontynuacją, powróciliśmy do naszego pomysłu - jesteś wolny, możesz zwiedzać i podróżować po świecie tyle, ile zapragniesz. [...] Chcieliśmy, by [sequel] nie był liniowy, by dał graczowi wolność podróżowania z planety na planetę, od miasta do miasta - i nie będą to puste miasta, rzecz jasna. 


Kto czeka na Beyond Good & Evil 2? Czy w jedynce właśnie tej wolności wam brakowało?


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze