22
3.04.2019, 14:24Lektura na 2 minuty

Borderlands 3: Wydaje się, że reklama przypadkiem potwierdziła jesienną datę premiery [WIDEO]

Wyciekły także okładki produkcji, a kwestia wyłączności dla Epic Games Store pozostaje otwarta.


Witold Tłuchowski

Jeżeli wczoraj nie byliśmy jeszcze przekonani, że w najnowsze Borderlands przyjdzie nam zagrać już we wrześniu, to dzisiaj zyskaliśmy chyba pewność. Jeden z fanów nakręcił bowiem reklamę gry, która wyświetlała się cokolwiek przedwcześnie na francuskim youtubie. Tym samym wszystkie podejrzenia o średnio zabawny żart primaaprilisowy możemy chyba uznać za niebyłe i cieszyć się, że za niecałe pół roku będziemy mogli śmigać po Pandorze i innych planetach uniwersum. Jednocześnie ponownie pojawia się pytanie o wyłączność dla Epic Games Store, ponieważ na wideo możemy zobaczyć tylko jego logo (obok twórców i wydawcy).

Wspomnianą reklamę możecie zobaczyć poniżej:

Oprócz tego niezawodny Wario 64 opublikował także projekty okładek różnych edycji tytułu.

Przy okazji poznaliśmy zawartość edycji kolekcjonerskiej. Dostaniemy w niej:

  • replikę skrzynki Diamond Plate Loot Chest
  • model statku
  • 10 figurek postaci
  • 5 litografii z obrazkami bohaterów
  • 4 breloczki
  • płócienną mapę galaktyki
  • grę
  • steelbooka
  • przepustkę sezonową
  • dodatkową cyfrową zawartość
  • zestaw złotych skórek na uzbrojenie
  • Oczywiście pewni powyższych informacji będziemy w 100% dopiero dzisiaj wieczorem, kiedy Gearbox oficjalnie ogłosi datę premiery. 


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Witold Tłuchowski

    Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.

    Profil
    Wpisów5501

    Obserwujących13

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze