14
11.08.2018, 14:11Lektura na 1 minutę

Doom Eternal: Mody, dodatki, multiplayer, nowy silnik…

id Software rozwinie sprawdzoną formułę rozgrywki.


Rafał „hraboll” Pieczka

Okazuje się, że zaprezentowany wczoraj Doom Eternal hula na silniku id Tech 7. Wygenerowane za pomocą nowej technologii środowisko ma nie tylko roić się od drobnych szczegółów (dopracowane tekstury), lecz także stawiać na bardziej otwartą konstrukcję. Warto też zauważyć, że modele przeciwników zostały podpięte pod model zniszczeń, dzięki czemu zobaczymy odpadające elementy pancerza czy odrywane fragmenty ciała. Oto czego jeszcze dowiedzieliśmy się od przedstawicieli studia id Software:

  • gra nie zostanie wzbogacona o narzędzia SnapMap (znane wielbicielom Dooma z 2016 roku), które pozwalały na tworzenie własnych poziomów z przygotowanych przez developera elementów,
  • tym razem id Software zamierza tworzyć dodatki do kampanii,
  • developer daje nam możliwość uformowania drużyny demonów i późniejszego odwiedzenia kampanii innego gracza w ramach Inwazji
  • Inwazja jest całkowicie opcjonalna i da się ją wyłączyć,
  • opracowywany osobiście przez id Software komponent sieciowy będzie się składał z wielu elementów – rzecz jasna nie zabraknie klasycznych potyczek PvP,
  • id Software wyda narzędzia modderskie, ale dopiero po premierze gry,
  • repertuar wrogów jest teraz bardziej zróżnicowany i dwukrotnie większy niż ostatnio.
  • Doom Eternal powalczy u uznanie posiadaczy PC, PS4, XBO i Switcha. Na premierę prawdopodobnie poczekamy do przyszłego roku.


    Czytaj dalej

    Redaktor
    Rafał „hraboll” Pieczka

    Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.

    Profil
    Wpisów1397

    Obserwujących6

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze