18
23.06.2018, 16:57Lektura na 2 minuty

Divinity: Original Sin II – Definitive Edition pozwoli stoczyć bój z krakenem i nająć nowego towarzysza [WIDEO]

Ten ostatni będzie mocno nietypowy.


Paweł „Cursian” Raban

Larian uchyliło rąbka tajemnicy, zdradzając wiele elementów, jakie zostaną wprowadzone do gry wraz z premierą Definitive Edition. Wszyscy, którzy mieli problem z jakimś starciem, ucieszą się z trybu opowieści, który pozwoli skupić się na fabule, minimalizując poziom trudności walk. Będzie go można odpalić w dowolnym momencie. Możliwe, że ułatwienie się przyda, bo autorzy pracują nad zmodyfikowaniem części starych potyczek, a także dodaniem kilku nowych, w tym z potężnym krakenem, który do tej pory pełnił rolę efektownego tła.

Szykują się również zmiany w fabule. Larian zamierza przepisać sporą część ostatniego aktu oraz epilogu, by lepiej wyjaśnić motywacje części bohaterów i domknąć niektóre wątki. Retuszu doczekają się również zadania związane z Bestią. Opowieść krasnoluda ma być teraz o wiele bardziej spójna i rozbudowana. Skoro już mowa o kompanach, możemy liczyć na zupełnie nowego. Bardzo nietypowego. Sir Lora jest bowiem dosiadającą nieumarłego kota... wiewiórką, starającą się zapobiec nadejściu Wielkiego Żołędzia, mającego zniszczyć świat. Dzielny mały rycerz nie zajmie miejsca w drużynie i nie weźmie udziału w boju (wszak zaszczycił swą obecnością bohaterów tylko dlatego, że są mu potrzebni gigantyczni ochroniarze), ale będzie towarzyszył jej w chwilach pokoju. Co ciekawe, bez talentu umożliwiającego rozmowę ze zwierzętami usłyszycie od niego jedynie pocieszne piski. Jest jednak pewien haczyk: otrzymają go tylko ci, którzy zamówią Definitive Edition przed konsolową premierą (bądź do tego czasu zaopatrzą się w wersję PC, która zostanie usprawniona do jej poziomu w ramach darmowej łatki).

To nie wszystko, co przygotowali dla nas twórcy. Szykują się również poprawki interfejsu, kompletnie odświeżony dziennik (tak!) oraz nowy, rozbudowany samouczek, który znacznie dokładniej wyjaśni zasady rządzące grą. Naturalnie wprowadzone zostaną również pomniejsze poprawki balansujące rozgrywkę czy poprawiające wydajność. Więcej szczegółów znajdziecie w poniższym filmiku. Zanim jednak do tego przejdziecie, wypada jeszcze dodać, że Larian ruszyło z rekrutacją na wiele różnorodnych stanowisk. Jest to związane z faktem, że studio pracuje obecnie nad „niezapowiedzianymi grami” (zwracam uwagę na liczbę mnogą). Niewykluczone, że wkrótce poznamy na ich temat jakieś konkretne informacje. 


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3206

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze