22
25.04.2017, 14:15Lektura na 2 minuty

Sniper Ghost Warrior 3 wydany bez obiecanego trybu multi

O wycięciu multi z premierowej edycji polskiej gry dowiedzieliśmy się... w dniu premiery, tuż po publikacji pierwszych recenzji. Fani poczekają na potyczki online jeszcze kilka miesięcy.

Przed premierą trzeciej części Sniper Ghost Warrior prezes studia CI Games, Marek Tymiński, obiecywał fanom serii "wyjątkowy tryb multiplayer". W wywiadach sugerował, że "nie będzie on tak złożony, jak w Call of Duty czy Battlefieldzie", ale zaręczał, że na tle innych deathmatchy pojedynki snajperskie w SGW3 będą wyróżniały się unikalnym rytmem rozgrywki. Nie wykluczał też, że po premierze w ramach DLC gra wzbogaci się między innymi o kooperację w ramach trybu PvE. Dziś jednak wielokrotnie przekładana polska produkcja doczekała się następującego oświadczenia wydawcy:


Podczas prac nad Sniper Ghost Warrior 3 mieliśmy dwa cele, na których skupiliśmy się przede wszystkim. Pierwszym było stworzenie najlepszego możliwego doświadczenia w ramach kampanii single player i jak dotąd najbardziej ambitnej części serii Sniper Ghost Warrior. Zawsze było to nasze kluczowe zadanie i jesteśmy dumni z pracy, jaką włożyliśmy w jego wykonanie, której efekty oddajemy teraz w wasze ręce. Drugim elementem, na który kładliśmy duży nacisk, było dostarczanie regularnych aktualizacji po premierze – dodawanie zawartości, która poprawi jakość doświadczenia.  Postanowiliśmy zatem opublikować aktualizację z trybem multiplayer (darmową dla wszystkich naszych graczy) po premierze (w trzecim kwartale 2017 roku). Podjęliśmy tę decyzję ze względu na podane powyżej przyczyny, czyli próbując uniknąć potencjalnego zmarnowania potencjału doświadczenia, którym jest kampania single player.


Jakim piekłem musiał być proces produkcji trzeciego Snajpera, jeśli po trzech oficjalnych opóźnieniach gry jej sklepowa wersja cierpi na kilkuminutowe loadingi, jest miażdżona przez recenzentów, a na dodatek pozbawiono ją rozgrywki sieciowej? Co gorsza, powyższe oświadczenie CI Games zupełnie pomija kluczowy problem, czyli brak komunikacji z fanami serii. O wycięciu multiplayera firma powiadomiła internautów dopiero dzisiaj, w dniu premiery i publikacji recenzji objętych bardzo późnym embargo. Preordery już rozesłane, można zacząć bawić się w szczerość?


Czytaj dalej

Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze