26.05.2016, 10:25Lektura na 1 minutę

Wiedźmin 3: Krew i Wino - Jak bardzo poprawiła się grafika? [WIDEO]

Odpowiedzi (budującej!) dostarcza niezawodna ekipa Digital Foundry.


Mateusz Witczak

Pamiętacie jeszcze narzekania na downgrade (w stosunku do gameplayów pokazywanych na E3) Dzikiego Gonu? RED-zi też, ale na pewnym etapie produkcji Krwi i Wina zapowiedzieli, że rozszerzenie będzie wyglądać lepiej niż podstawka. I poniekąd się to udało, choć - zaznaczmy - mówimy wyłącznie o wersji pecetowej.

Jak wiedźmin Geralt, przed którego ciosami drżą Bethesda i BioWare będzie się prezentował 31 maja (kiedy to gra ma mieć premierę)? Czy obijając się o meble ujrzymy fontanny wiórów? Czy z nozdrzy Płotki buchnie obłoczek pary, gdy klacz zatrzyma się na przeszkodzie terenowej w taki sposób, by zablokować innych uczestników wyścigu i odzyskać staminę? Sprawdźcie sami:

 


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze