11
1.02.2016, 10:07Lektura na 1 minutę

XCOM 2 dostanie mody już w dniu premiery

Ba, mają za nie odpowiadać architekci najlepszej modyfikacji "jedynki"!


Mateusz Witczak

Dzięki umowom z Firaxis i 2K, studio Long War, autorzy jednej z najpopularniejszych modyfikacji do pierwszego XCOM-a (od niedawna pracujący także na własny rachunek) położyli ręce na narzędziach modderskich wcześniej, niż reszta świata. Efekt? Już w momencie debiutu "dwójki", ta otrzyma garść opcjonalnych aktualizacji.

Możemy się spodziewać znanych z oryginalnego The Long War pistoletów maszynowych (nie zadają wiele obrazeń, ale korzystający z nich żołnierze zyskują na mobilności i łatwiej przemykają obok wrogów niezauważeni). Pojawi się również nowy przeciwnik - muton centurion, który wspiera swoich ziombli specjalnymi buffami. Z dodatkowych zdolności skorzystają także nasi dowódcy, którzy wzbogacą się o perski związane z zarządzaniem zespołem.

Przypomnijmy, że gra zadebiutuje już w najbliższy piątek. Czy warto na nią czekać możecie się dowiedzieć z zapowiedzi Smugglera.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze