10
1.08.2015, 16:11Lektura na 1 minutę

Rise of the Tomb Raider trzy razy większy od poprzedniczki, bez ekranów ładowania

Gra ma być gigantyczna, ale jednocześnie pozbawiona uciążliwych loadingów.


Cross

Reżyser Rise of the Tomb Raider, Brian Horton, w wywiadzie z GamingBolt wyłożył graczom, jakie idee przyświecały mu przy tworzeniu nowej części przygód Lary. Przede wszystkim chciał zachować ciągłość rozgrywki znaną z poprzedniej gry - po tym, jak się załaduje, jedynymi przerwami w naszej przygodzie będą śmierci.

Ma to budzić respekt, ponieważ nowa gra będzie trzy razy większa od rebootu Tomb Raidera. Przy okazji zwiedzane groby będą większe (no, mniejsze to już chyba być nie mogły) i będą składały się z wielu współgrających ze sobą zagadek, tworzących razem jedną wielką łamigłówkę. Pojawią się też nowe zagrania na podorędziu Lary - będzie mogła pływać pod wodą i wspinać się na drzewa, co przydatne będzie nie tylko w eksploracji, ale też i w walkach.

Premiera Rise of the Tomb Raider na Xbox One za trzy miesiące, 10 listopada.


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze