Łukasz Wróblewski - Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu Śląsk Cieszyński(2016) | Biznes |
Książka jest udanym, naturalnym połączeniem istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych przez autora. Na podkreślenie zasługuje różnorodność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).
Książka ma pojawić się 20 czerwca 2016 (premiera w Polsce).
Aby dostawać raporty o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Na podany adres e-mail zostaną wysłane powiadomienia o zmianach. Informacje o zmianach pojawią się również na stronie "Aktualności".
Tytuł zasugerować znajomym można poprzez polubienie strony w serwisie Facebook lub ysłanie wiadomości na e-mail znajomych. Funkcje te znajdują się na pasku z opcjami, który znajduje się w górnej sekcji strony.
Cenę książki znajdziesz tutaj: Ceneo lub Skąpiec.
Książkę Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu Śląsk Cieszyński można zakupić tutaj. W zakładce "Gdzie kupić?" prezentowana jest lista sprzedawców oferujących ten produkt.
W celu przeglądnięcia bieżących raportów należy skorzystać z kolumny "Newsy" znajdującej się z prawej strony.
Aby ocenić książkę należy zaznaczyć właściwą wartość w skali od 1 do 5, a następnie przypieczętować wybór kliknięciem. Opcja ta dostępna jest jedynie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
Premiera książki Marketing strategiczny w sektorze kultury euroregionu Śląsk Cieszyński nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.
Łukasz Wróblewski jest autorem książki. Aby sprawdzić inne książki napisane przez tego autora kliknij w jego nazwisko lub kliknij utaj.
Książka ma być wydana przez CeDeWu. Kliknij utaj albo w nazwę firmy, żeby wyświetlić inne książki przez nią wydane.
Poprawkę można zgłosić klikając tutaj. Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.
Komentarze