piątek, 29 marca

Oznaczenie treści
 

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku

(2017)

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business

Inne

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku / Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business

Data premiery

czwartek
11.05.2017
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Inne
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie,
organizacja wydarzeń kulinarnych,
opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
"Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. »Marketing smaku« jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. "
dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy książka Marketing smaku będzie debiutowała?

Książka będzie debiutować 11 maja 2017 (premiera w Polsce). Żeby zobaczyć inne daty należy wybrać odpowiednią flagę. W celu zmiany domyślnie wyświetlanego regionu należy skorzystać z opcji dostępnej w ustawieniach konta.

W jaki sposób mogę śledzić doniesienia o premierze?

Aby dostawać bieżące informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Powiadomienia o zmianach wysłane zostaną we wiadomości e-mail oraz będą opublikowane na stronie "Aktualności".

Chcę zarekomendować książkę znajomym. Jak mogę to zrobić?

Można tego dokonać klikając przycisk "Lubię to!" lub ysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje znajdują się na pasku w górnej części strony.

Ile należy zarezerwować na książkę?

Cenę książki można poznać tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

W jakim miejscu mogę zakupić książkę?

Książka Marketing smaku jest do dostania tutaj. Wszystkie sklepy można znaleźć na liście "Gdzie kupić?" usytuowanej po prawej stronie.

W którym miejscu mogę poczytać świeże materiały dotyczące książki Marketing smaku?

Aby przeglądnąć świeże doniesienia należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

Jak można zaproponować ocenę dla tej książki?

Żeby to zrobić należy wybrać odpowiednią ocenę, a następnie oznaczyć wybór kliknięciem. Jedynie zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zagłosować.

W jaki sposób zliczono ocenę książki?

Premiera książki Marketing smaku nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto jest odpowiedzialny za stworzenie tej książki?

Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso to autor tej książki. Żeby zobaczyć jakie inne książki zostały napisane przez tego autora należy kliknąć utaj albo przejść do pola "Informacje" i kliknąć w nazwisko pisarza.

Jakie wydawnictwo planuje wydanie tej książki?

Wydawnictwo Esteri sprawuje nadzór nad wydaniem książki. Lista innych książek tego wydawcy dostępna jest utaj.

Na stronie przedstawione są przekłamane informacje. Gdzie mogę to zgłosić?

Aby tego dokonać należy wypełnić formularz "zgłoś poprawkę", do którego odnośnik znajduje się nad polem "Informacje". Poprawiać można nieprecyzyjne daty oraz opisy, a także wnosić o dodanie okładek, odnośników i zwiastunów.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku? Kiedy wychodzi Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing Del Gusto. Modelli Di Business?
Data wydania książki zaplanowana została na 11.05.2017. Nowa książka Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso z 2017 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2017 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso - Marketing smaku data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 11 maja 2017, czwartek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie