piątek, 19 kwietnia

Oznaczenie treści
 

Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff - Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza

(2016)
Biznes

Obserwuj premierę
Oceń:

Oceń:


Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff - Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza

Data premiery

piątek
12.02.2016
Flaga regionu Polska

zgłoś poprawkę

Informacje

Gatunek:
Biznes i Marketing
Ranking:
-   -

Tagi:
[dodaj]
Wydawnictwo:
Odnośniki:
[dodaj]

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!

Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.

Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu "Legendarnej obsługi klienta". Chociaż Ferguson's, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.

Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka "Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza" stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.



Komentarze

Nie ma jeszcze komentarzy
Bądź pierwszy i podziel się swoją opinią na temat tej premiery!
Dodaj komentarz


Kod CAPTCHA

Zatwierdź

Recenzje

Nie ma jeszcze żadnych recenzji. A może Ty dodasz swoją?

Oznaczenie treści
Najczęściej zadawane pytania

Kiedy ma zadebiutować książka Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza?

Książkę będzie można przeczytać 12 lutego 2016 (premiera w Polsce). Daty z innych regionów można wyświetlić klikając w odpowiednie flagi. Domyślnie wyświetlany region może zostać zmieniony w ustawieniach konta.

Chcę otrzymywać aktualne informacje o zmianach dotyczących książki. Jak tego dokonać?

Aby otrzymywać informacje o książce skorzystaj z przycisku "Obserwuj premierę" znajdującego się na pasku z opcjami. Zmiany można zobaczyć na stronie "Aktualności" lub otrzymać powiadomienie we wiadomości e-mail.

Chcę wspomnieć o książce innym osobom. Jak tego dokonać?

Można to uczynić klikając przycisk "Lubię to!" lub ysyłając e-mail do znajomych. Obydwie te opcje umieszczone są na pasku w górnej części strony.

Ile pieniędzy należy odłożyć na książkę?

Aby dowiedzieć się ile kosztuje książka kliknij tutaj: Ceneo lub Skąpiec.

Chcę zamówić książkę Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza. W którym miejscu mogę dostać ten tytuł?

Książkę Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza można dostać tutaj. Aby zobaczyć więcej sklepów należy przejść do zakładki "Gdzie kupić?" znajdującej się z prawej strony.

Gdzie mogę przeglądnąć najświeższe komunikaty dotyczące książki?

Aby poczytać nowe wieści należy skorzystać z zakładki "Newsy", która znajduje się w kolumnie z prawej strony.

W jaki sposób można przyporządkować notę dla tego tytułu?

W tym celu trzeba założyć konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące. Następnie w polu "Oceń" trzeba wyznaczyć odpowiednią wartość i zaznaczyć ją kliknięciem.

Jak obliczana jest nota książki?

Premiera książki Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza nie dostała jeszcze oceny. Użytkownicy mogą oceniać tytuły jeszcze przed pojawieniem się ich na rynku, wyrażając w ten sposób swoje oczekiwania. System umożliwia późniejszą modyfikację przyznanych głosów – w tym celu użytkownik powinien wybrać inną wartość w polu "Ocena". Ocena w serwisie to średnia ważona, gdzie waga głosu zależy przede wszystkim od stażu użytkownika.

Kto jest odpowiedzialny za stworzenie tej książki?

Autorem książki jest Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff. Lista innych wydawnictw książkowych tego autora dostępna jest utaj.

Jaka firma zamierza wydać tę książkę?

Książka została wydana przez firmę MT Biznes. Lista książek wydanych przez tę firmę znajduje się utaj.

Na waszej stronie podane są przeinaczone dane. Gdzie mogę to zgłosić?

Żeby zgłosić błąd należy kliknąć tutaj i wysłać wypełniony formularz. Zgłaszać można błędne daty premiery, opisy, okładki lub plakaty oraz zwiastuny.

Na tej stronie znajdziesz informacje na temat:
Kiedy premiera Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff - Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza? Kiedy wychodzi Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff - Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza?
Data wydania książki zaplanowana została na 12.02.2016. Nowa książka Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff z 2016 roku to główny temat tego artykułu i tej podstrony. U nas znajdziesz fragmenty tego utworu literackiego. Pooglądaj zwiastun i przeczytaj naszą zapowiedź. Znajdziesz tutaj również galerię zdjęć, zwiastuny, trailery, klipy wideo, nasze recenzje oraz oceny, dzięki czemu poznasz interesujące nowości oraz zapowiedzi, a także wszystkie nadchodzące premiery 2016 roku.
Data ostatniej aktualizacji:

 Gdzie kupić?

 Tagi


Nie przypisano jeszcze tagów
Dodaj tag

 W sklepach

Nowa książka Ken Blanchard, Vicki Halsey, Kathy Cuff - Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza data premiery

Wszystkie daty wydania:
  • Flaga Polska 12 lutego 2016, piątek
    (polska data)

Recently Viewed

Wpisz minimum 3 znaki!
Komunikat
OK
Opcje
Tak
Anuluj
Potwierdzenie
Tak
Nie